ساخت سوله ارزان
نوشته شده توسط : آریا فلز صبا

انتخاب نوع متریال برای ساخت سوله بسیار مهم می باشد. می توان گفت تمام سوله ها از اسکلت فلزی ساخته می شوند و این اسکلت های فلزی از جنس قوطی پروفیل ها می باشند. محصولات فولادی انواع مختلفی دارند که هرکدام طبق استاندارد های مشخصی تولید می ‌شوند. هرکدام از انواع آنها، دارای ظاهر مخصوص به خود هستند و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

قوطی پروفیل هایی که برای ساخت سوله کاربرد دارند عبارتند از: انواع ورق فولادی (ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه)، پروفیل زد، پروفیل آبرو، تیرآهن، پروفیل سی، پروفیل ستونی، … . نکته مهم در انتخاب محصولات فولادی برای ساخت سوله این است که باید از پروفیل هایی سنگین استفاده شود. زیرا پروفیل های سبک مقاومت کمتری در برابر بار های اضافه، عوامل محیطی مانند زلزله، باد و باران، … دارند.

نکته بسیار مهم این است که نوع کاربری سوله خود را تعیین کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. سوله‌ ها، سازه‌ های فلزی با سقف شیب‌دار هستند که در انواع مختلف تولید شده و با توجه به نوع کاربری و محل اجرا مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اطلاع از قیمت انواع پروفیل زد با کارشناسان آریا فلز تماس بگیرید. انواع سوله شامل خرپایی، تیر ورقی، یو بی ام، آشیانه هواپیما، سالن های ورزشی، مرغداری و سالن‌های نگه‌داری طیور، استفاده در کارخانه ‌ها، انبارهای صنعتی، پالایشگاه‌ ها، کارگاه‌ های صنعتی، … می باشد.

برخی از عواملی که برای ساخت نوع سوله می‌ توانید در نظر داشته باشید عبارت است از: ارتفاع، مکان ساخت، اندازه درها و پنجره ‌ها، میزان نزدیکی سوله به مناظق مسکونی و صنعتی، نوع دسترسی و رفت و آمد به سوله، … . ابعاد سوله از دهانه تا ارتفاع تاج و کناره و نیز میزان متریال، فولاد، قوطی پروفیل مصرفی را باید پیش از آغاز کار محاسبه کرد و با توان مالی خود قیاس کنید. در این صورت با انتخاب‌ های مناسب، سوله ‌ای مقرون به ‌صرفه و متناسب با نیاز و توان اقتصادی خود تهیه می‌ کنید.

تمام الزامات سوله فولادی خود را در نظر بگیرید و بودجه را بر اساس آن تخصیص دهید. بخش مهمی از ساخت هر سوله، به فونداسیون ‌بندی سازه و آماده سازی بسترهای مناسب اجرا مربوط است. در این مرحله، نظارت بر اجرای صحیح فونداسیون متضمن انجام بهینه سایر مراحل کار نیز خواهد بود. منوط به نوع کاربری که از سوله انتظار داریم و نیز فضای در دسترس، عملیات ساخت سوله تاحدودی متفاوت خواهد بود.

source: ساخت سوله ارزان





:: موضوعات مرتبط: قوطی پروفیل , پروفیل زد , آبروآهنی , محصولات فولادی , آهن آلات , ,
:: برچسب‌ها: ساخت سوله ارزان , قوطی پروفیل , قیمت قوطی , قیمت زد سوله , قیمت پروفیل زد , آریا فلز صبا , پروفیل زد سوله , وزن زد سوله , قیمت پروفیل زد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 7 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: